مرکز نوآوری انرژیک

کارشناس دیجیتال مارکتینگ
1 نفر
ارسال رزومه برای این آگهی


تخصص های مورد نیاز

داشتن دانش در مورد ایجاد لید، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، پلتفرم‌های دیجیتال مارکتینگ و تکنیک‌های سئو - داشتن توانایی تعیین اهداف بازاریابی درست و قابل دسترس - آشنایی با بازاریابی محتوایی و خلق محتوا - داشتن تجربه در کار با پلتفرم‌های تبلیغاتی متداول PPC - تسلط به دانش و مهارت بازاریابی - داشتن دانش عمیق در زمینه‌ اصول و روش‌های سرچ و داشتن مهارت در زمینه‌ تحلیل داده - داشتن مهارت در کار با ابزارهای آنالیتیکس و تصمیم‌گیری بر اساس دیتاهای به‌دست‌آمده - داشتن درک درست از KPIهای دیجیتال مارکتینگ و توانایی تعیین آن‌ها - داشتن دانش عمیق و درک درست از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، ویژگی‌ها و ابعاد مخاطبان آن‌ها (فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست، اینستاگرام، تلگرام و سایر پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی) - توانایی پیداکردن و دنبال‌کردن بنچ مارک‌ها برای اندازه‌گیری موفقیت و ROI توانایی کار با ابزارهای گوگل ازجمله Google Analytics و Google Ads - آشنایی با ابزارهایی مثل گوگل وبمستر، گوگل آنالیتیکس، Hotjar، SEMRush، Ahrefs - داشتن تجربه‌ در برگزاری کمپین برای محصولات و خدمات - داشتن تجربه در بازبینی داده‌ها برای پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی؛ مانند فیسبوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و سئوی محلی تسلط بر ایمیل مارکتینگ - تسلط بر شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغات نمایشی و ایمیل مارکتینگ و بازاریابی موتورهای جستجوی تبلیغات کلیکی یا PPc



شرح وظایف

اجرای فعالیتهای بازاریابی شرکت و ارائه پیشنهادهایی به منظور بهبود و ارتقای وضعیت فعلی ؛ مدیریت وب سایت و اجرا تکنیک های سئو ؛ اندازه گیری، آنالیز و برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ افزایش آگاهی برند؛ تعیین KPIهای کانال های مختلف دیجیتال مارکتینگ و پایش آن ها ؛ بهبود تعامل و ارتباط مشتریان ؛ طراحی، ساخت و حفظ ماهیت حضور در شبکه های اجتماعی ؛ خلق محتواهای دیجیتالی؛ مانند محتوای وب، بلاگ، مطلب مطبوعاتی و پادکست، اینفوگرافیک و ویدئو ؛ مدیریت شبکه های اجتماعی ؛ استفاده از ابزارهای تحلیل داده ؛ توانمند در کارهای گروهی و خوش اخلاق ؛

درباره کارآوی

در نگاه اول دانشگاه محل توسعه و بسط علم و دانش است، اما در روزگار ما توجه به کسب مهارت‌های فنی و مهندسی در کنار این دانش‌ها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. در کنار آزمایشگاه‌های متعدد و گذراندن دوره‌های علمی و کارگاهی در دانشگاه‌ها که بخشی از فرآیندهای کسب مهارت را فراهم می‌آورند، توسعه روزافزون و سریع فناوری‌ها و تنوع تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته تولیدی و تحقیقاتی در صنایع، لزوم به کارگیری روش‌های متنوع برای ارتقاء سطح مهارت دانشجویان را ضروری می‌سازد