کارشناس مرکز تماس
6 نفر
ارسال رزومه برای این آگهی
شرح وظایف
• پاسخگویی به تماسهای ورودی شرکت به بهترین شکل اعلام شده طبق دستورالعملهای مربوطه • عدم اعلام اطلاعات محرمانه به پذیرنده یا کاربر • کنترل و بازخورد تیکت ثبت شده توسط شخص به وسیله نامهی ارسالی در سیستم رایج سازمان • شناسایی نوع مشکل و تلاش و پیگیری در به نتیجه رساندن مشکل در کوتاهترین زمان ممکن و حل مشکل مشتری با کاربر • ثبت صحیح تیکت با عنوان مناسب و تکمیل جزئیات مربوطه در صورت عدم رفع مشکل • جلوگیری از قطع شدن تماس • واردکردن اطلاعات صحیح و کافی در نرم افزار جاری سازمان و ارجاع به الیه دو • دسترسی به کلیه فایلهای مرجع در طول مدت شیفت جهت استفاده در مواقع ضروری • بررسی و ثبت تماسهای غیر معمول و اعلام به مافوق