کارشناس کارگزینی
1 نفر
ارسال رزومه برای این آگهی
تخصص های مورد نیاز
حقوق و دستمزد
شرح وظایف
* انجام کلیه امور اداری و کارگزینی ( بیمه، پروندهای پرسنلی، قراردادها، بایگانی، مکاتبات اداری و ... ) * پرداخت به موقع حقوق پرسنل و ارسال فایل گزارش و فیش حقوقی * به روزرسانی لیست بیمه و دریافت و ارسال مدارک * مسلط به بستن کارکرد ماهانه ترجیحا نرم افزار دنیای پردازش pw * تسلط بر سیستم حقوق و دستمزد راهکاران شناخت کامل فرآیند کارگزینی ( از Onboarding تا خروج از سیستم ) علاقمند به حوزه HR پرانرژی و فعال، دقیق و منظم ** آشنایی با سایر حوزه های منابع انسانی مزیت محسوب میشود ( استخدام، جبران خدمات، ارزیابی عملکرد ) توانمندیها: تسلط به قوانین حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات و قانون کار توانایی گزارش سازی (داشبورد سازی)