گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات شاتل

کارشناس پشتیبانی فنی مشترکین (CTS)
10 نفر
ارسال رزومه برای این آگهی


تخصص های مورد نیاز

آشنایی با +Network آشنایی با مفاهیم DSL - توانایی پاسخ گویی و رفع مشکلات سرویس مشترکین



شرح وظایف

پاسخ‌گویی وارایه راهنمایی صحیح به مشترکین ارجاع مشترکین به سایر واحد‌ها براساس قوانین و چهارچوب‌های اعلام شده اعلام مشکلات خطوط مشترکین به مراکز مخابراتی نصب، پشتیبانی فنی و رفع خرابی سرویس مشتریان شاتل برای جلب رضایت آن‌ها

درباره کارآوی

در نگاه اول دانشگاه محل توسعه و بسط علم و دانش است، اما در روزگار ما توجه به کسب مهارت‌های فنی و مهندسی در کنار این دانش‌ها امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. در کنار آزمایشگاه‌های متعدد و گذراندن دوره‌های علمی و کارگاهی در دانشگاه‌ها که بخشی از فرآیندهای کسب مهارت را فراهم می‌آورند، توسعه روزافزون و سریع فناوری‌ها و تنوع تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته تولیدی و تحقیقاتی در صنایع، لزوم به کارگیری روش‌های متنوع برای ارتقاء سطح مهارت دانشجویان را ضروری می‌سازد